Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mardhuk | użytkownik

imię i nazwiskoOszum adresLublin zarejestrowany26.06.2006 @13:45:33 ostatnio na stronie19.05.2014 @20:25:45

null

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myspace.com/liquidoxygeneproject
digarty7 komentarze2388 posty na forum389

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Artik    11.10.2008 @19:43:10

dzięki serdeczne
_______
"Lepiej mniej, ale lepiej" W.I. Lenin
-GOT    09.10.2008 @14:27:34
a widziałeś podpis ? :-D
~pancia001    06.10.2008 @18:10:03
jest kilka interpretacji
~Nerw    03.10.2008 @18:09:25
dzieki
_______
d-_-b
~hosek    29.09.2008 @13:13:50
tez nie do końca bo za zgodą autora, dobry znajomy wiec pozwolił'
!OjciecRene    23.09.2008 @12:32:11
perma to nie jest coś co lubię:D

hehehehhehe,jakim?zdrowym?;P
_______
nie jestem Twoim starym
!OjciecRene    23.09.2008 @10:37:46
ale jak ale dlaczego?jakiego tam perma:p

niach niach,wypluj perma,panie!!!:P
_______
nie jestem Twoim starym
~Wojtky    21.09.2008 @10:05:37
wim wiem, ale po dark knightcie nie moglem sie oprzec i zrobilem :D
~Wojtky    21.09.2008 @00:34:57
to żeś mi skomentował :D
~gulon    15.09.2008 @14:35:08
raczej żenadny odwet :P
~kolka    11.09.2008 @17:37:09
dzieki jestesmy w trakcie nagrywania puki co zapraszam do słuchania na majspejsie
~ferreg    10.09.2008 @21:17:11
Wielkie dzięki
_______
Kolor to fanaberia...
!OjciecRene    10.09.2008 @10:59:48
jaka masza?:P
_______
nie jestem Twoim starym
!OjciecRene    10.09.2008 @10:29:34
hehe ile chcę to nie ma znaczenia...póki co negocjuję...jeszcze sam nie wiem jakie będą koszty...okaże się później:/

ale np.kubki są za 25 zł więc sprzedawałbym chyba za 30dyszki:D

wszystko to limitowana edycja:D

po 5 sztuk każdegohehe,wkrótce będę obrzydliwie bogaty i zacznę zwalczać zło jak batman tudzież Sucker:D


masz tu projekt kubka.tylko taki póki cohttp://republika.pl/blog_hn_4423532/6487124/tr/burp_madafaka.jpg
_______
nie jestem Twoim starym
!OjciecRene    10.09.2008 @10:02:02
no masz!to sucker tylko stary....herosi też się starzejąjego rodzina to on sam z różnych wymiarówz oryginalnym suckerem póki co chyba nic no może kubek:D
_______
nie jestem Twoim starym
~asael    09.09.2008 @17:38:31
do pewnego stopnia to nawet fajne byc chorym.pomiatac sie nie daje nikomu
~situs84    05.09.2008 @16:37:21
tylko brać
~situs84    05.09.2008 @11:15:20
fajne kondomy co???
~bee84    04.09.2008 @11:36:45
dzięki, Twoja galeria również zacna

pozdrawiam
~Wojtky    01.09.2008 @23:49:10
ha! tak myslalem szczerze mowiac. ehh wracaj do rysunku, to znacznie ciekawsze (moim zdaniem). wiem bo tez czasem szarpie za druty :P
~kobietapodla    01.09.2008 @23:39:34
jaki tam nalot.. dawno mnie nie było to musiałam pooglądać
_______
smoke a day like a cigarette
~Wojtky    01.09.2008 @23:38:37
eh kurde no! czyli co teraz niby ze robisz?! :D
~Wojtky    01.09.2008 @23:34:46
ja też czkeam na jakiś KONKRET od Ciebie
~Wojtky    01.09.2008 @23:33:58
spoko tylko mnie nie zbluzgaj jak jutro wrzuce to:http://wojtky.deviantart.com/art/2008-09-01-The-nut-onion-eye-96737529 :D
~Wojtky    01.09.2008 @23:32:12
architektura/roślinki/martwa natura - mam pełno, ale same szkice, nie mam ochoty podokanczać
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 44 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt